Geregisseerd door : John Wells
In de zalen vanaf: 26 maart 2014
Speelduur: 119 minuten
Genre: Drama, Komedie
Land : Verenigde Staten (2013)
Originele taal: Engels

In AUGUST: OSAGE COUNTY, een zwart-komisch drama met een absolute topcast, schitteren Oscar-winnaressen Meryl Streep en Julia Roberts als moeder en dochter van de disfunctionele Weston familie. Door tragische omstandigheden worden deze twee wilskrachtige dames gedwongen samen te komen in het ouderlijk huis met de rest van het gezin. Ieder familielid (o.a. Ewan McGregor, Juliette Lewis, Chris Cooper en Benedict Cumberbatch) neemt zijn eigen problemen mee, wat zorgt voor diverse licht ontvlambare situaties, schaamteloze ruzies, en bekentenissen met onvoorspelbare gevolgen.

Al het nieuws over "August : Osage County"

Simone, la Voyage du Siècle - Biografie, Drama
1
12 oktober 2022
12 oktober 2022

Simone, la Voyage du Siècle

Biografie, Drama Regie: Olivier DahanMet: Elsa ZylbersteinHet leven van Simone Veil, haar jeugd, haar politieke gevechten, haar tragedies. Het indrukwekkende en intieme portret van een vrouw met een buitengewone carrière die haar tijd op zijn grondvesten deed schudden door een humanistische boodschap te verdedigen die ook vandaag nog brandend actueel is.
Boiling Point - Thriller, Drama
2
26 oktober 2022
26 oktober 2022

Boiling Point

Thriller, Drama Regie: Philip BarantiniMet: Stephen Graham, Vinette Robinson, Alice FeethamOp een van de drukste avonden van het jaar in een van de populairste restaurants in Londen balanceert de charismatische chef-kok Andy Jones (Stephen Graham) op het scherp van de snede terwijl meerdere persoonlijke en professionele uitdagingen alles dreigen te verwoesten waar hij voor heeft gewerkt.
Le Sixième enfant - Drama
4
05 oktober 2022
05 oktober 2022

Le Sixième enfant

Drama Regie: Léopold LegrandFranck, een schroothandelaar, en Mériem hebben vijf kinderen en een zesde is op komst. Ze hebben ernstige geldproblemen. Julien en Anna zijn advocaten en kunnen geen kinderen krijgen. Dit is het verhaal van een ondenkbare regeling.