Geregisseerd door : Tim Story
In de zalen vanaf: 30 april 2014
Speelduur: 100 minuten
Genre: Komedie
Land : Verenigde Staten (2014)
Originele taal: Engels

Wanneer Ben (Kevin Hart) mee gaat patrouilleren in de straten van Atlanta met de broer (Ice Cube) van zijn verloofde - een opvliegende agent- raakt hij verstrikt in de laatste nieuwe politiezaak. Om te bewijzen dat hij zijn toekomstige bruid verdient, moet hij de meest krankzinnige 24 uur van zijn leven proberen te overleven.

Als bewaker in een middelbare school probeerde Ben de voorbije twee jaar tevergeefs aan agent James (Ice Cube) te bewijzen dat hij meer is dan een videogamefreak die zijn zus, Angela (Tika Sumpter), niet verdiend. Wanneer hij eindelijk wordt geaccepteerd aan de academie van APD (Atlanta Police Department) gelooft hij het respect te hebben gewonnen van James en vraagt hem toestemming te trouwen met Angela. James neemt hem mee op een "testrit" om hem de kneepjes van het vak te leren en hem de stuipen op het lijf te jagen. Gedurende 24 uur patrouilleren ze door de straten van Atlanta. Maar de "alledaagse" patrouille leidt hen al snel tot de meest notoire crimineel van de stad. James stelt vast dat Ben niet op zijn mondje is gevallen en dat hij even gevaarlijk kan zijn als de gangster op wie zij jagen.

Al het nieuws over "Ride Along"

Rumba La Vie - Komedie
1
24 augustus 2022
24 augustus 2022

Rumba La Vie

Komedie Regie: Franck DuboscMet: Franck Dubosc, Louna Espinosa,...Tony, een ietwat teruggetrokken vijftigjarige schoolbuschauffeur, woont alleen nadat hij zijn vrouw en kind twintig jaar eerder in de steek liet. Wakker geschud door een hartaanval, vindt hij de nodige moed om zijn verleden onder ogen te zien. Incognito schrijft hij zich in voor danslessen onder... Verder lezen...
Competencia oficial - Komedie
4
17 augustus 2022

Competencia oficial

Komedie Regie: Mariano Cohn & Gastón DupratMet: Penelope Cruz & Antonio BanderasEen miljardair zakenman besluit een film te maken om een stempel op de geschiedenis te drukken. Hij huurt de besten in: de beroemde filmmaker Lola Cuevas, de Hollywood-ster Félix Rivero en de radicale theateracteur Iván Torres. Maar als hun talent groot is... is hun ego nog groter!