Geregisseerd door : Luk Wyns
In de zalen vanaf: 9 november 2016
Speelduur: 93 minuten
Genre: Thriller

De Tersago's zijn een onconventioneel familiebedrijf: overdag clowns, 's nachts criminelen. Naar aanleiding van hun roofmoord in een Brasschaatse villa worden ze gearresteerd, maar bij gebrek aan bewijzen weer vrijgelaten, op zoon Wesley na. Die heeft immers nog wel wat meer op zijn kerfstok. Zus Amber beslist dan Wesley 's waanzinnige reality-film zelf verder af te maken.
Vader Ronny wil de misdaad vaarwel zeggen en het kleine miljoen euro dat ze buitmaakten, witwassen met de productie van een musical. Dan worden Ronny en zijn compagnon Lou benaderd door twee politie-inspecteurs die hen wel degelijk van roofmoord verdenken. Het gestolen miljoen zou toebehoren aan een machtige Russische drugsbaron. De Tersago's beseffen nu dat hun leven aan een zijden draadje hangt.
Tijdens de première van hun musical sluipt een gewapende man het theater binnen en plant zoon Wesley een ontsnapping uit de gevangenis.

Al het nieuws over "Crimi Clowns 2.0: Uitschot"

Boiling Point - Thriller, Drama
1
26 oktober 2022
26 oktober 2022

Boiling Point

Thriller, Drama Regie: Philip BarantiniMet: Stephen Graham, Vinette Robinson, Alice FeethamOp een van de drukste avonden van het jaar in een van de populairste restaurants in Londen balanceert de charismatische chef-kok Andy Jones (Stephen Graham) op het scherp van de snede terwijl meerdere persoonlijke en professionele uitdagingen alles dreigen te verwoesten waar hij voor heeft gewerkt.
Bullet Train - Actie, Thriller
5
03 augustus 2022

Bullet Train

Actie, Thriller Regie: David LeitchMet: Brad Pitt, Joey King, Aaron Taylor-Johnson,...Bullet Train is een originele, leuke en waanzinnige actie-thriller van de regisseur van Deadpool 2, David Leitch. Brad Pitt maakt deel uit van een eclectische cast bestaande uit diverse huurmoordenaars, tegen de achtergrond van een non-stop treinrit door het hedendaagse Japan.
Fall - Thriller
6
14 september 2022

Fall

Thriller Regie: Scott MannMet: Grace Fulton, Jeffrey Dean Morgan,...Als twee vriendinnen voor een social media stunt één van de hoogste TV torens in de Verenigde Staten beklimmen, komen ze vast te zitten op meer dan 600 meter hoogte. In de brandende hitte, zonder proviand, zonder bereik op hun telefoons en zonder dat iemand weet dat ze daar zitten. Terug klimmen is... Verder lezen...