Geregisseerd door : Jenny Gage
In de zalen vanaf: 17 april 2019
Speelduur: 106 minuten
Genre: Drama, Romantisch
Land : Verenigde Staten (2019)
Originele taal: Engels

De jonge Tessa (Josephine Langford) is ambitieus en vastberaden. Ze heeft haar toekomst helemaal uitgestippeld: studeren, een goede baan vinden en een gelukkig leventje leiden met haar perfecte vriend Noah. Maar dan ontmoet ze Hardin (Hero Fiennes-Tiffin), een mysterieuze en sexy bad boy die zowel uitdagend is als wreed... een type waar ze nooit op zou kunnen vallen. Toch verliest Tessa na hun kenninsmaking de controle over haar gevoelens en haar eens zo zekere leven. Lust, leugens, jaloezie... is de relatie tussen Tessa en Hardin een destructief verhaal of ware liefde?

Let op met kinderen tot 12 jaar Seks Grof taalgebruik
Discriminatie
Angst
Geweld
Seks
Grof taalgebruik
Drug- en/of alcoholmisbruik

Vertoningen

Simone, la Voyage du Siècle - Biografie, Drama
1
12 oktober 2022
12 oktober 2022

Simone, la Voyage du Siècle

Biografie, Drama Regie: Olivier DahanMet: Elsa ZylbersteinHet leven van Simone Veil, haar jeugd, haar politieke gevechten, haar tragedies. Het indrukwekkende en intieme portret van een vrouw met een buitengewone carrière die haar tijd op zijn grondvesten deed schudden door een humanistische boodschap te verdedigen die ook vandaag nog brandend actueel is.
Boiling Point - Thriller, Drama
3
26 oktober 2022
26 oktober 2022

Boiling Point

Thriller, Drama Regie: Philip BarantiniMet: Stephen Graham, Vinette Robinson, Alice FeethamOp een van de drukste avonden van het jaar in een van de populairste restaurants in Londen balanceert de charismatische chef-kok Andy Jones (Stephen Graham) op het scherp van de snede terwijl meerdere persoonlijke en professionele uitdagingen alles dreigen te verwoesten waar hij voor heeft gewerkt.
L'Innocent - Drama, Komedie
5
12 oktober 2022
12 oktober 2022

L'Innocent

Drama, Komedie Regie: Louis GarrelMet: Roschdy Zem, Anouk Grinberg, Noémie Merlant,...Abel panikeert wanneer hij verneemt dat zijn moeder Sylvie, een zestiger, op het punt staat te trouwen met een gevangene. Met de hulp van Clémence, zijn beste vriendin, zal hij alles doen om zijn moeder te beschermen. Maar de ontmoeting met Michel, zijn nieuwe stiefvader, zou Abel wel nieuwe... Verder lezen...
Le Sixième enfant - Drama
8
05 oktober 2022

Le Sixième enfant

Drama Regie: Léopold LegrandFranck, een schroothandelaar, en Mériem hebben vijf kinderen en een zesde is op komst. Ze hebben ernstige geldproblemen. Julien en Anna zijn advocaten en kunnen geen kinderen krijgen. Dit is het verhaal van een ondenkbare regeling.