De Fast and Furious-familie schakelt een versnelling hoger voor hun debuut in een Super Bowl-reclame.
Michelle Rodriguez, Vin Diesel en Ludacris spelen de hoofdrollen in de allereerste Super Bowl-reclame voor ijsmerk Häagen-Dazs, getiteld “Not So Fast, Not So Furious”. De 30 seconden durende spot toont Rodriguez en Diesel in de rol van Letty en Dom, twee personages uit de saga, die de tijd nemen en genieten van een ijsje.
Ondertussen passeert de Tej bestuurd door Ludacris hen en hij vraagt: “Wat is er gebeurd met Fast Life?” waarop Diesel antwoordt: “Niet vandaag.”
“Het was een feest”, zegt Michelle Rodriguez over de filmervaring. “Vin is altijd dol geweest op deze ijsjes [Häagen-Dazs ijsrepen] met de chocolade en de noten en ik dacht: 'Het is echt grappig dat we op deze manier een Super Bowl commercial doen'.”
Ze voegt eraan toe dat Häagen-Dazs ook de ideale partner was om het 'familie'-aspect van de franchise te vertegenwoordigen, omdat het verschillende generaties aanspreekt.
Na 25 jaar kijk je terug en zeg je: 'Wacht eens even'. We hebben nu kinderen, ouders en grootouders,” legt de actrice uit. “De erfenis die we achterlaten heeft drie generaties geduurd.