• Ongeloofelijk spannend van begin tot einde
    De film komt snel op gang en men hoeft niet lang te wachten op de eerste mooie beelden. Vanaf dan zit je te knarsetanden tot het einde. Weergaloze effecten, écht GROOTSE screenplay en adaptatie door de acteurs, enkel het verhaal is een beetje simpel, toegegeven, maar dat nemen we er heel graag bij. Het was écht lang geleden dat ik nog van zo'n verfrissende film heb genoten! Ik ga hem nog eens kijken! :)

• Te simpel en te weinig doordacht
    Mooie beelden, maar te meelig

• Elenore De Groote donderdag 3 mei om 12:40

Buitengewoon boeiend!
    Deze film is zeer goed! Er zijn prachtige beelden over een ruimteschip Icarus 2, en dan wordt het spannend, het is een kwestie van leven en dood, een kwestie van zelf te sterven, of de aarde die zou sterven. Wie weet moet zoiets in de toekomst nog gebeuren, een reis naar de zon... Er zou meer geld moeten geïnvesteerd worden in de ruimtevaart. Dat is uitermate boeiend. Na de film dacht ik: gelukkig dat we nog gewoon kunnen ademen hier op aarde, voorlopig is er nog genoeg zuurstof. Maar hoe lang nog? Met het broeikaseffect en de opwarming van de aarde maak ik me toch een beetje zorgen. We zijn de aarde echt wel aan het verkwisten! Ik zat op het puntje van mijn stoel. Ik ben blij dat ik hem gezien heb. Het is een hele mooie film die blijft hangen.