4 releases in juli om naar uit te kijken

Om deze maand in te leiden, kozen we 4 titels uit waar wij enorm naar uitkijken.

Sinds 1 juli zijn de meeste bioscopen in België eindelijk weer open. We hebben even moeten wachten op de definitieve releasedata van de films die deze maand in de zalen zouden verschijnen. Maar de releaselijst voor deze maand is ondertussen compleet.

Om deze maand in te leiden, kozen we 4 titels uit waar wij enorm naar uitkijken. Naar welke film kijk jij het meest uit?

Pinocchio - Fantasy
1
juli 2020

Pinocchio

Fantasy Regie: Matteo GarroneMet: Roberto Benigni, Federico Ielapi, Rocco PapaleoVanaf 8 juli in de biocoop! - Wanneer houtsnijder Geppetto (Oscarwinnaar Roberto Benigni) een pop maakt, gebeurt er iets magisch. De houten pop begint te praten en kan lopen, lachen en eten. Geppetto noemt hem Pinocchio en voedt hem op als zijn eigen zoon. Maar de ondeugende Pinocchio vindt het lastig om braaf te zijn en tuimelt van het ene avontuur in het andere. Hij belandt in de buik van een gigantische haai, ontdekt Speelgoedland en krijgt een duo bandieten achter zich aan. Ondanks alle opwinding, wilt Pinocchio maar één ding: een echte jongen worden. Slaagt hij erin om uit de problemen te blijven en zijn droom waar te maken? Trailers
The Outpost
2
juli 2020

The Outpost

Regie: Rod LurieMet: Scott Eastwood, Orlando Bloom, Caleb Landry JonesVanaf 8 juli in de bioscoop! - THE OUTPOST vertelt het heftige verhaal van 53 Amerikaanse soldaten die in 2009 in Afghanistan gestationeerd zijn om de afgelegen buitenpost Keating te verdedigen. De post is gebouwd om de lokale bevolking te ondersteunen bij maatschappelijke projecten. In de praktijk komt het erop neer dat de militairen opereren onder druk van dagelijkse Taliban-aanvallen. Als het Amerikaanse leger besluit om Keating te sluiten, worden de overgebleven soldaten overmand tijdens een gigantische en onverwachte aanval van de vijand. Ze moeten de buitenpost nog éénmaal verdedigen tegen de invasie van honderden Taliban-strijders ... Trailers
Madre - Thriller, Drama
3
juli 2020

Madre

Thriller, Drama Regie: Rodrigo SorogoyenMet: Marta Nieto, Jules Porier, Alex BrendemühlVanaf 22 juli in de bioscoop! - Tien jaar zijn voorbijgegaan sinds de zoon van Elena verdween toen hij zes jaar oud was. Tegenwoordig woont en werkt Elena in een restaurant aan het strand. Sinds die tragische episode laat ze haar leven z'n gang gaan. Tot die ene dag wanneer ze een tiener ontmoet die haar onmiskenbaar aan haar zoon doet denken. Trailers
Follow Me - Horror, Thriller
4
juli 2020

Follow Me

Horror, Thriller Regie: Will WernickMet: Holland Roden, Dominic Pace, Denzel WhitakerVanaf 22 juli in de bioscoop! - In de moderne thriller FOLLOW ME reist een bekende influencer met vrienden naar Moskou om daar materiaal op te nemen voor een nieuwe vlog. In de strijd om de meeste volgers gaan ze dit keer wel heel ver en begeven zich op glad ijs. Langzaamaan vervagen de grenzen tussen Social Media en het echte leven, en zal de vriendengroep moeten ontsnappen en vechten om te overleven tijdens een gevaarlijk avontuur in een escape room. Trailers

Onze andere lijstjes