Series en seizoenen waar wij naar uitkijken in 2020

We kunnen nu al zeggen dat 2020 zéker niet zal onderdoen. Er staan enkele interessante nieuwe series op de planning en enkele boeiende, nieuwe seizoensreleases. Wij lijsten de meest veelbelovende voor jou op, inclusief de releasedatum en het platform waarop je deze kan kijken.

In 2019 verschenen ijzersterke series als Chernobyl en When They See Us. En ook enkele nieuwe seizoenen zoals die van The Crown en Stranger Things passeerden de revue. We mogen terecht stellen dat 2019 een topjaar was qua series en nieuwe seizoenen.

La casa de papel - Drama
1

La casa de papel

Drama | 2 seizoen(en)  | 28 aflevering(en)
2017
Regie: Álex PinaMet: Úrsula Corberó, Itziar Ituño, Álvaro Morte,...De serie laat haar fans liefst niet te lang wachten. Zo verscheen afgelopen zomer het 3de seizoen waarin we zagen hoe Tokio en Río op een tropisch eiland aangevallen werden door de militaire dienst. Wij zijn razend benieuwd naar wat het 4de seizoen voor ons in petto heeft. Vanaf 3 april 2020 is het nieuwe seizoen beschikbaar op Netflix.
The Mandalorian - Science-Fiction
3

The Mandalorian

Science-Fiction | 2 seizoen(en)  | 29 aflevering(en)
2019
Regie: Jon FavreauMet: Pedro Pascal, Gina Carano, Giancarlo Esposito,...In het eerste of tweede kwartaal van 2020 zou Disney+ ook eindelijk in België beschikbaar worden. En bijgevolg zullen wij eindelijk ook The Mandalorian, waarvan er ondertussen zelfs al een tweede seizoen werd aangekondigd, en schattige Baby Yoda kunnen aanschouwen. Een exacte datum kunnen we echter nog niet meegeven.
Avenue 5 - Komedie
5

Avenue 5

Komedie | 2 seizoen(en)  | 16 aflevering(en)
2020
Regie: Armando IannucciMet: Hugh Laurie, Hugh Laurie, Josh Gad, Zach Woods,...In de serie is ruimtetoerisme is niet langer een droom, maar een groeiende, harde & vooral lucratieve business. In de serie volgen we de kapitein en crew van een luxueus cruiseschip waar technische moeilijkheden aan boord zorgen voor onverwachte gebeurtenissen en misnoegde passagiers. Op 19 januari zal deze spiksplinternieuwe science fiction comedy tv-serie in première gaan op HBO. En al een dag later, op 20 januari, kan je deze ook bekijken op Telenet Play.

Onze andere lijstjes