Arnold Schwarzenegger incasseert rake trap in Zuid-Afrika - Actueel Cinema

-

Weinigen zouden het durven, maar in Zuid-Afrika heeft een jongeman Arnold Schwarzenegger een trap gegeven in de rug. De jongen werd meteen overmeesterd en de Oostenrijkse acteur liet weten dat hij geen ernstige kwetsuren heeft opgelopen.

Het was zaterdag even schrikken voor Arnold Schwarzenegger. Tijdens een sportevenement in het Zuid-Afrikaanse Johannesburg werd de 'Terminator'-acteur aangevallen door een jongeman. Schwarzenegger nam net rustig de tijd om handtekeningen uit te delen en met fans op de foto te gaan, toen de Oostenrijker plots werd opgeschrikt door een omstaander die de acteur een harde trap in de rug verkocht. 'Arnie' verloor zijn evenwicht en viel op de grond. Terwijl de aanvaller overmeesterd werd door Schwarzeneggers bodyguard, schreeuwde de man de bizarre woorden: "Help me! Ik heb een Lamborghini nodig!".

Op Twitter liet de de acteur achteraf weten dat hij niets aan het voorval had overgehouden. "Bedankt voor de bezorgdheid, maar er is niets om ongerust over te zijn", schreef de 71-jarige oud-gouverneur van Californië. "Ik dacht dat ik verdrongen werd door de menigte, wat wel vaker gebeurt. Ik besefte maar dat ik geschopt was toen ik net als jullie de video zag." Met een knipoog voegde hij er nog aan toe: "Ik ben blij dat de idioot mijn Snapchat niet heeft verpest." (Belga / Belga)

Hugh Grant treft schikking in zaak tegen uitgever tabloid The Sun - Actueel

Hugh Grant treft schikking in zaak tegen uitgever tabloid The Sun

De Britse acteur Hugh Grant heeft een schikking getroffen in de zaak tegen News Group Newspapers (NGN), de uitgever van het boulevarddagblad The Sun, zo berichten verschillende Britse media woensdag. Grant daagde NGN voor de rechter omdat journalisten van de tabloid op een ongeoorloofde manier... Verder lezen...