Rachel Weisz is nieuw gezicht van L'Oréal - Actueel Cinema

 
L'Oréal Paris heeft opnieuw een grote naam weten te strikken voor haar nieuwste campagne. Actrice Rachel Weisz wordt het nieuwe gezicht van de Franse cosmeticareus. Dat meldde L'Oréal woensdag in een persmededeling. De keuze voor Weisz lag volgens de algemeneen directeur van L'Oréal, Cyril Chapuy, voor de hand: "Rachel Weisz is een vastberaden en succesvolle vrouw, een briljante, gepassioneerde en geëngageerde actrice. Ze combineert perfect de rol van vrouw, actrice en moeder." En ook Weisz zelf is trots dat ze het nieuwe gezicht mag zijn van het cosmeticaconcern. "Het merk staat voor zowel schoonheid als diversiteit. Ik voel me vereerd om de nieuwste ambassadrice te zijn," aldus Weisz. De brunette zal vanaf november te zien zijn in tv- en printreclame. Ze zal daarin zowel gelaatsverzorgingsproducten als make-up promoten. Rachel Weisz heeft al enkele grote filmrollen op haar naam staan. Zo was ze onder andere te zien in de films 'The Constant Gardener', 'My Blueberry Nights', 'Stealing Beauty' en 'The Lovely Bones'. Ze wist overigens ook al een Oscar, een Golden Globe en een SAG-Award in de wacht te slepen.
 

 Meningen

 Al het nieuws cinema

Review - Follemente: Een ode aan de kunst van het schrijven - Actueel
Actueel

Review - Follemente: Een ode aan de kunst van het schrijven

Heb je je ooit afgevraagd hoe je onzekerheden eruitzien? Regisseur Paolo Genovese probeert met Follemente deze vraag filmisch vorm te geven. We volgen de 32 - jarige Lara (Pilar Fogliati) en de 52-jarige Piero (Edoardo Leo) die hun eerste officiële date hebben in Lara's appartement. Op het eerste... Verder lezen...
Recensie: Zootropolis 2: Disney raak je nooit beu - Actueel
Actueel

Recensie: Zootropolis 2: Disney raak je nooit beu

Net zoals Nick Wilde, één van de twee hoofdpersonages van Zootropolis, heb ik een gigantische fobie voor reptielen. Laat die dieren nu net het centrale punt zijn van Disney's nieuwste vervolgfilm, Zootropolis 2. En net zoals ze dat deden in de eerste film maakt Disney er nog maar eens duidelijk mee... Verder lezen...

Newsletter
Schrijf u nu in op onze nieuwsbrief: