Gwyneth Paltrow en haar merk GOOP zijn helemaal klaar voor Kerstmis met een erotische adventskalender van 1.300 dollar - Actueel Cinema

   - 
Gwyneth Paltrow en haar merk GOOP zijn helemaal klaar voor Kerstmis met een erotische adventskalender van 1.300 dollar

Gwyneth Paltrow heeft de feestdagen op haar eigen manier “ingepakt” met een luxe adventskalender gevuld met seksspeeltjes, die ongeveer 1.000 pond kost. Maar kopers zullen wat zelfbeheersing moeten tonen: deze gewaagde cadeauverrassing heeft namelijk slechts negen vakjes.

Deze onconventionele kalender, die voorkomt in de Pleasure Seeker’s Gift Guide (het cadeauboek voor liefhebbers van plezier) van de Oscarwinnares, biedt een reeks geschenken met een erotische inslag. Hij werd in oktober onthuld op haar populaire lifestyleblog, net op tijd voor de feestdagen.

En tussen de expliciete items bevinden zich ook echte bondageaccessoires – allemaal inbegrepen in een prijskaartje dat zelfs de kerstman zou doen blozen.

Op de website van Goop wordt uitgelegd:

“Achter elk van de negen lades van deze adventskalender schuilt een andere verrassing die je helpt om nieuwe manieren van spel te ontdekken.”

Onder de pikante accessoires bevinden zich een zwarte leren paddle, een paar vergulde handboeien die sluiten met een toggle-sluiting, en zes meter zwarte Franse bondagekoord, afgewerkt met gouden details en kwastjes.

De kalender bevat ook een leren deurophanger met reliëf, soepel PVC-tape voor zachte fixatie, een lavendelgeurende massage-oliekaars gecombineerd met een rode zijden blinddoek, rode leren tepelcovers, en een set rode zijden linten met zwartleren, gevoerde polsbanden.

De selectie wordt afgesloten met een gouden vibrator van roestvrij staal, voorzien van tien trilstanden — vijf met vaste intensiteit en vijf met verschillende patronen.

Deze luxe adventskalender is ontworpen door Kiki de Montparnasse, de bekende fabrikant van hoogwaardige lingerie.

Goop beschrijft het merk als volgt:

“Balancerend tussen speels en uitdagend, viert dit verfijnde lingerielabel de vrouwelijkheid met een collectie sensuele en elegante stukken.
Opgericht in 2005, is de naam geïnspireerd op de ‘Koningin van Montparnasse’, het uitgesproken Parijse model en actrice die de roaring twenties belichaamde en een zelfverzekerde sensualiteit uitstraalde – een geest die herleeft in de weelderige ontwerpen van het merk.
Een gedurfde mix van tule, kanten details en soepele zijde: elk stuk is ongelooflijk luxueus, maar bedoeld voor dagelijks gebruik.”

 

 

 Meningen

 Al het nieuws cinema

BAFF 2025: vijf dagen vol cinema, kunst en ontdekkingen - Actueel
Actueel

BAFF 2025: vijf dagen vol cinema, kunst en ontdekkingen

Van 12 tot 16 november neemt Brussel de kleuren aan van het Brussels Art Film Festival (BAFF), het enige Belgische evenement dat volledig gewijd is aan documentaires over kunst en creatie. Dit jaar staan 33 films uit de hele wereld op het programma, waarvan 14 in nationale competitie, met thema's... Verder lezen...
Recensie Predator: Badlands: het monster krijgt gevoelens - Actueel
Actueel

Recensie Predator: Badlands: het monster krijgt gevoelens

Wie herinnert zich nog de gevreesde Predator van 1987? Toen kon een kleine groep rambo's het wezen nog de baas, maar aangezien de franchise bleef groeien bewijst Predator zich meer dan een gruwelwezen. Wie nog een gezellige filmavond wil tijdens deze donkere dagen kan zich alvast tegoed doen aan... Verder lezen...
Jezus in November: de wonderen van The King of Kings - Actueel
Actueel

Jezus in November: de wonderen van The King of Kings

De maand November is nog maar net begonnen, maar het aftellen naar Kerstmis en Thanksgiving kan al beginnen. Dé Amerikaanse feestdag die draait rond familie, vergeving en dankbaarheid. Alleen wordt de achterliggende betekenis door het commercieel succes vaak vergeten. Origineel was Thanksgiving... Verder lezen...

Newsletter
Schrijf u nu in op onze nieuwsbrief: