Sydney Sweeney toonde haar getrainde lichaam in een turnpakje voordat ze zich omkleedde in een leren co-ord voor een Jimmy Choo-campagne.
De Euphoria-ster, 27, is het gezicht van de herfstcampagne 2025 van het designermerk, die vrouwelijke expressie viert via schoenen en accessoires.
Voor haar eerste look droeg Sydney een zwart, strak turnpakje terwijl ze zich uitstrekte in een dansstudio en een script las. Ze combineerde de look met een paar opvallende Hart Knee Boot 85’s in botermelk-kleurig leer (£1.325).
Verder stapte Sydney in een zwarte leren longline blazer met krokodillenprint en een bijpassend minirok.
De actrice maakte de outfit compleet met Chocolate Zebra Printed Pony Pumps met slingback (£950), de bijpassende kleine Bar Hobo-tas (£1.295) en de Arlie-riem (£415). Jimmy Choo’s Instagram onderschreef de beelden van Sydney met de woorden: “De herfstcampagne 2025 is een moderne fabel over vrouwelijke expressie; een viering van de transformerende kracht die schoenen en accessoires bezitten. We kunnen de rol spelen van wie we maar willen zijn.”
“Sydney Sweeney brengt de personages van de helderstijlen uit de herfstcollectie tot leven.”
Ze werkte voor het laatst samen met het merk als ster van de zomercampagne 2024 van het luxelabel.
Het pittoreske stadje Palm Springs diende als decor voor de campagne, waarin Sydney poseerde in de woestijn en langs de iconische retrogebouwen van de gemeenschap.
Dit volgt op de controverse waarin Sydney eind vorige maand terechtkwam, nadat ze verscheen in een American Eagle-denimcampagne met de slogan: “Sydney Sweeney Has Great Jeans.”
De advertentie ging viraal op sociale media, waar critici beweerden dat de campagne pro-eugenetica was en extreemrechtse politiek ondersteunde.
American Eagle heeft de ster sindsdien verdedigd in een verklaring die eerder deze maand werd vrijgegeven.