• Meer van verwacht
    Met Nicholson en Freeman in één en dezelfde film verwacht je de top, maar die verwachtingen werden niet waargemaakt. Het gegeven van de film is zeer sterk, maar zwak uitgewerkt. Ondanks het pijnlijke thema had hier gerust ook wat meer humor in mogen zitten. Het had de film meer goed gedaan denk ik. Sommige van de dialogen zijn wel goed, maar daar heb je natuurlijk ook 2 van de beste acteurs voor.

• Eindelijk nog eens een deftig verhaal
    Ik vind ook dat de recensie overdreven is.
    Ik vind deze film gewoon super, misschien niet de beste film die ik al gezien heb maar daarom niet minder slecht. De recensent zit hier maar te zagen over het kanker gedoe, terwijl het totaal niet centraal ligt in deze film. Het centrale in deze film is de zoektocht naar geluk voor ze heen gaan. Door hun verlanglijstje af te gaan beseffen ze pas dat het echte geluk niet zo ver van huis is. Ik vind deze film zeer geslaagd. Eindelijk nog eens een film met inhoud. Veel beter dan de overdreven actie films die we dezer dagen in de cinema vinden. Niet dat een goeie actie film mij niet kan smaken, maar een film zoals deze kan mij raken en dat is iets heel anders

• Doe even gewoon
    Ik vond het echt een super leuke film! en inderdaad die recensie is echt verschrikkelijk. ik weet niet waar die man last van heeft maar als je een film niet goed vond kan je dat ook zonder verschrikkelijke woorden zeggen. en daarnaast was het ook gewoon een goede en leuke film! vooral als edward (jack nicholson) met zijn geweest schiet en dan op de grond valt, masterlijk!